środa, 23 grudnia 2009

Opowieści z Narnii

Nie wiem jak Wam, ale mi zima, Święta i ferie z lat dziecięcych nieodłącznie kojarzą się z tym miniserialem wyprodukowanym przez BBC w 1988 r. (więc może nie wszyscy pamiętają). Moim zdaniem, mimo ograniczonych możliwości w sferze efektów specjalnych reżyser stworzył niezwykłą baśniową atmosferę, czemu Disney już nie podołał.

Ten las, śnieg i przenikliwy półmrok... Spójrzcie sami.




Korzystając z okazji chciałabym życzyć wszystkim pięknych, śnieżnych i wyjątkowych Świąt w gronie tych, których kochacie najbardziej. A Nowy Rok niech przyniesie nowe wyzwania, między innymi w postaci nowych lektur:)

Pozdrawiam świątecznie,
Inez

3 komentarze:

  1. i Tobie rówież wszystkigo co dobre. Spokojncyh Swiąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przeczytałam Narnii, a film obejrzałam w ubiegłym roku i chyba coś mi umknęło.
    Wszystkiego dobrego.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętacie Narnii w wydaniu BBC? Nikt nie podziela moich nostalgicznych wspomnień? Jestem zawiedziona:(

    OdpowiedzUsuń